Wednesday 14 December 2011

Sapa tu?

sorg ppuan yg tgh mnymbung pgjiannya d UMS Sabah 2010-2013 dlm bidang hospitality., anak sulung dri 3 adik., sorg yg baik (:P), hrmt org ln, sensitif, krs kpla, mpnyai impian yg 'jitu', ingin mghargai n di hrgai, suka bt asgmnt tp tknan utk mnyiapkannya., dlm msa yg sma, dia bkn d lahirkan utk mndengar mslh yg org skliling hdpi but, she is born to be a good listener.. 'she' refer to myself! :D berasal dr sbuah pulau duty pree yg d kenali sbg pulau labuan., org labuan pgil aku amoi., org kk pgil aku fiza, kwn yg aku syg pgil aku jo., n 'syg' adalah nma pgilan aku bg org yg tCinta.,hehe..
mo d jadikan crita., ni sdh blog yg ke 100 ribu., blog aku yg lain, aku lgsung x igt ni., even aku pya email, alternative email, password, nma blog.,suma aku xigt.,em.,sdh mmg d tkdirkan plupa.,sabo jelah.. 
mcmna ae muka aku?>> aku upload 3.,yg msuknya 2.,ahh..xpa.,ni aku mo msuk zmn 20-an..

aku yg d tgh tu.,2 sblh aku,tu adi2ku yg aku sayang..sorg xda sbb ea yg snap pic kmi..hehe

No comments:

Post a Comment