Tuesday 27 December 2011

25/12/2011 perubahanku......

yes.,ni mmg christmas day.,n tym ni alhmdulillah.,,pintu hidayah aku tlh tbuka.,ari demi ari,aku cuba untuk mdekatkan diri pda yg 1..hik3..hm., ni skadar mukadimah aku ja..bkn ni yg aku mo crita..hehe
bgini........aku p la google2 cra2 pakai slendang d youtube sna.pergh..byk gila dowh..xlarat aku mo try satu2..jd.,ni antara yg dpt aku follow..antara jadi ngn xjadi ja tu..huhu..
1
 2. haa...gmbr 1 & 2 ni sma style..tp aku xtaw style apa..haha..sandi..byk ba yg aku sdh tgk.,lilit pya lilit,last2..gni la jdinya..
 3
 4. klu yg ni., gmbr 3 & 4 sama..beza posing ja..hehe
 5
 6. naaa...yg ni lg la..aku try test ja ni..klu tsila lgkah or lilit..pa blh buat..huhu..ahirnya jd mcmni..
 7
 8.  yg ni...gmbr 7 & 8 sma..mo jua aku pakai bgni nnti..tp..aku xigt mcmna sdh ia blilit..haha..nti slh lilit,bida pulang tu..haha..*mcm la yg ni lawa..keh3..
 9
 10..last skali..ini..lbih kurang gmbr 7& 8..aku pn xtaw pa beza sdh dua style ni..aku suka2...hehe
 11
 12. ni paaaaaaaaaling simple..hehe..sonang jer.....
em.,dalam kesibukan stdy.,aku msh smpat mengayakan bbrapa jnis style mgunakan slendang..hehe..maklum la..saya budak bru bljr..hehe..xsalah kn ikut fesyen..mindset aku dulu,.klu pakai tdung,ssh mo ikut trend..em.,tkut ktinggalan zmn la aktakn..pdahal,klu pkai tdung,lg byk style yg ada..tp.,aku pkai tdung bkn sbb mo ikut trend la..ni khndak dri aku sndri..ylh kn.,sdh Dia bukakn pntu hati mo taubat..gpun,aku kan mo kwin sdh.,aurat aku utk bakal suami aku..xkisah la apa org mo ckp d luar.,yg pnting,aku follow ajaran agama ku (ISLAM)..xla pns jua ba klu pakai tdung ni.,sng mo jaga la katakn..panas dunia xmampu tandingi panas akhirat sana..wallahualam..apa yg baik dtg dari Allah sndri,n yg bruk dtg dri diri sndri..amboi..aku smnjak dua mnjak aku pakai tdung ni,bdakwahh ja kja.....haha...

3 comments:

  1. syukur la nak dah berubah.. semoga kekal untuk selamanya... aku pun dah terbuka pintu hati mo bertaubat tapi sikit2 dulu... InsyaAllah.. :))BTW, cantik n cute ko pakai tudung @ shawl... jangan kambang.. wahahahahha

    ReplyDelete
  2. haha..lalah ko ah yang..mula2,aku tbaca blog mu ba tu pal mo bUbah,.pas tu,ttgk lg kjadian yg mnnjukkan dunia ahir zmn.,tup2.,ak ta pulang yg bUbah duluan..alhmdulillah..hehe

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. akhirnya aku pun telah berubah.. Semoga sampai ke akhir hayat la.. :)

    ReplyDelete